Balul de Craciun: 3 lucruri de avut in vedere pentru o petrecere REUSITA

Craciunul este din ce in ce mai aproape si, in aceasta perioada, majoritatea companiilor organizeaza petreceri cu tematica, scopul acestora fiind reunirea angajatilor intr-un mediu lipsit de task-uri si deadline-uri. Daca acesta este si cazul tau si iti doresti sa le oferi celor care fac parte din echipa ta o experienta de neuitat, va trebui sa ai in vedere cateva aspecte esentiale in organizarea unui astfel de eveniment. Citeste acest articol pana la final si descopera care sunt acestea.

3 lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere pentru o petrecere de Craciun memorabila:

  • Alegerea locatiei potrivite

Printre detaliile organizatorice, unul dintre cele mai importante este alegerea locatiei potrivite. Cu siguranta, iti doresti ca toti angajatii tai sa participe la aceasta petrecere si, mai ales, sa beneficieze de suficient spatiu pentru a putea dansa si socializa. Astfel, pentru a te asigura ca aceste lucruri se intampla si, implicit, ca evenimentul va fi unul reusit, trebuie sa tii cont de numarul invitatilor si sa alegi, in functie de acest factor, cel mai potrivit local pentru gazduirea party-ului. Fara indoiala, daca vei avea in vedere acest aspect si daca le vei oferi celor din subordinea ta mediul perfect pentru a se destinde, acestia vor avea parte de o experienta memorabila.

 

  • Intretinerea atmosferei

In general, la acest gen de evenimente, oamenii vin binedispusi, cu voie buna si chef de distractie. Tocmai de aceea, sarcina ta va fi aceea de a intretine aceasta atmosfera pana la finalul petrecerii. De exemplu, poti pune la dispozitia invitatilor un show special si plin de energie, oferit de cei mai consacrati artisti ai momentului. In acest sens, pe Alexandra Stan o poti contacta pe globalbooking.ro si tot aici poti lua legatura cu alti cantareti celebri, cum ar fi Delia, Inna, Carla’s Dreams sau Antonia. Alege artistii preferati, care vor fi pe placul angajatilor tai si apoi verifica aici preturile acestora, astfel incat sa ai garantia ca te vei incadra in bugetul stabilit. In mod sigur, daca le vei oferi un spectacol incendiar celor prezenti, vei reusi sa organizezi o petrecere reusita, de care toata lumea isi va aduce aminte cu drag.

  • Cadourile pentru angajati

Nu in ultimul rand, daca vrei sa iti surprinzi intr-un mod placut angajatii si ca acestia sa se bucure de petrecerea pe care o organizezi, poti sa le oferi acestora, pe langa prima de Craciun, cate un cadou simbolic. Indiferent daca optezi pentru un obiect decorativ sau pentru o sticla de vin, cert este ca daca iti doresti sa aduci spiritul sarbatorilor la evenimentul acesta, ar trebui sa ai in vedere si acest aspect. Pe langa faptul ca in acest mod vei reusi sa completezi atmosfera de Craciun, vei putea sa le arati celor din echipa ta ca ii apreciezi pentru toate eforturile depuse in cadrul companiei tale.

 

Asadar, acestea sunt cele trei lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere, daca iti doresti ca petrecerea de Craciun pe care o organizezi pentru angajatii tai sa fie una cu adevarat reusita si memorabila pentru acestia.

Acessta este un guest post.

Surse foto internet.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: